Viktig informasjon om endring på eldre TV-bokser

1280x700-Graphyne-EDM-okt-2019-v2

Høsten i fjor lanserte Telenor en helt ny brukeropplevelse på de nyeste TV-boksene og i løpet av april 2020 vil det komme endringer på alle eldre TV-bokser.

Endring på eksisterende TV-bokser
T-We Boks og T-We Boks II oppgraderes med nye TV-tjenester. I løpet av april mister eldre TV-bokser som ikke støtter oppgraderingen tilgang til T-We-tjenester (Filmleie, Arkiv, Start forfra og Min side via TV-boksen). Dersom man ikke benytter disse tjenestene, vil man ikke oppleve noen endring. Tjenestene live-tv, radio og favorittlister vil fortsatt være tilgjengelig på TV-boksen. Dette gjelder også opptakstjeneste hvis man har dette i dag.

Hvis en kunde har flere TV-bokser kan du se endringen på de ulike boksene her. Telenor vil også sende denne oversikten til kunder som er berørt.

T-We Appen er et godt alternativ til TV-boksen
Med T-We-appen kan man se TV hvor og når man vil. Her vil man også finne ukesarkivet og innhold man har gått glipp av. Appen koster ikke noe ekstra og er inkludert i abonnementet. Appen finner man i App Store og Google Play.

Ny T-We Boks
I forkant av endringen vil alle kunder få god informasjon per epost/brev. Hvis du har spørsmål til endringen kan du kontakte Telenor på telefonnummer 815 81 381.

Kunder kan bestille den nyeste TV-boks individuelt på Mine sider eller ved å kontakte Telenor kundeservice på telefon 915 09000. Ved individuell bestilling er leiepris kr 99 per måned per TV-boks eller kr 129 per måned hvis vedkommende ønsker å ha med opptakstjeneste.