Vakttelefon 2017-12-05T10:55:32+00:00

VAKTTELEFON

Vakttelefon: 74076940

Vakttelefonen er bemannet:
Mandag-Fredag kl 16.00-21.00
Lørdag-Søndag kl 10.00-19.00

Vakt telefonen er ment som en tjeneste til VKTV's kunder:

  • Kabelbrudd eller andre uforutsette hendelser som skjer utenom åpningstider kan rapporteres her.
  • Ved feil på 2 eller mindre husstander vil feilsøking bli igangsatt førstkommende arbeidsdag,og utbedret så snart feilen blir funnet.
  • Skulle telefonen ikke bli besvart når du ringer, vennligst legg igjen en beskjed og du vil bli kontaktet så snart som mulig.
  • Ved større feil eller brudd, vil det så snart som mulig bli lagt inn automatisk svarer på vår vakttelefon, og videre informasjon om feilen vil bli lagt ut fortløpende på vår Facebook side.
  • LIKE oss på facebook for å være helt oppdatert, hvis det skjer noe.

Før du ringer oss, vennligst sjekk disse punktene:

Ved feil på TV:

  • Sjekk alle kabler, prøv og koble rett i tv, ikke via video/dvd.Se om det har vært gravearbeider i nærheten av huset ditt, i værste fall kan kabelen være kuttet.

Feil på internett:

  • Sjekk alle kabler, ofte er det et virvar av kabler bak maskinen. Har noen falt ut?
  • Lyser det på Online lampa, på forsiden av modemet? Det skal den gjøre. Lyser den ikke, sjekk den hvite kabelen som er koblet til modemet. Sørg for at denne sitter godt i vegg, og på modem. Etter du har sjekket ledningene må du prøve og koble fra strømmen, for og restarte modemet. Har du en trådløs router, bør denne også restartes, ved å trekke ut stømmen i noen sekunder.